Для користування сервісом:
Користувач, проходить процедуру реєстрації:
- заповнює дані про себе
- прикріплює всі необхідні документи
- заповнює всі необхідні фінансові данні для користування послугою Feir Deal
Відкриває «Категорії робіт» відповідно до власної кваліфікації в сфері «Будівельних та ремонтних робіт»
Робить пропозиції Замовникам по вже Опублікованих завданнях на Сервісі OOchcom
Узгоджує технічні та матеріальні питання з Замовником, необхідні для виконання Завдання. На протязі всього виконання Завдання всі узгодження та домовленості потрібно фіксувати в робочій області Завдання з метою вирішення розбіжностей, щоб «Арбітраж» міг перевірити всі домовленості між Сторонами, та дати свої рекомендації по усуненню розбіжностей.
Варіанти участі у Завданні:
- Замовник напряму запропонував Виконавцю завдання.
- Робити пропозиції Замовнику по вже Опублікованих завданнях на Сервісі заповнює відповідно до відкритих категорій Виконавцем.
Варіанти Завдання:
- Звичайне Завдання – Завдання з зазначенням бюджету «Фіксованого» або «В межах».
- Аукціон – Завдання без зазначення бюджету в Завдані з метою отримання ставок - пропозицій по вартості виконання Завдання.
Де вам знадобляться кошти на сервісі:
Оплата Категорій робіт, для участі у Завданнях відповідно до кваліфікації Виконавця.
Варіанти поповнення балансу на сервісі:
- Карткою будь якого банку,
- Приват 24,
- готівкою в терміналах ПриватБанку,
- рахунком через касу,
- гаманець MasterPass,
- гаманець LiqPay.
Початок роботи з Замовником:
Всі досягнуті домовленості між сторонами повинні відображатися в робочій області завдання з обов’язковим прикріпленням Технічного завдання узгодженим Замовником і Виконавцем.
Технічне завдання - основний документ, який визначає максимально точні технічні вимоги до виконання Завдання, порядок виконання роботи, терміни виконання, вимоги та специфікації до матеріалів, кольорова гама, вказано детально особливі та індивідуальні вимоги до Завдання, деталізований опис кожного етапу робіт та інше.
Закінчення роботи з Замовником:
- Після закінчення Завдання в разі відсутності зауважень до результатів роботи, потрібно натиснути кнопку в робочій області «ЗАВДАННЯ ВИКОНАНО» .
- Залишити відгук про Замовника.
Що таке «Арбітраж»:
В разі виникнення розбіжностей з Замовником під час виконання Завдання або після його закінчення, Виконавець вправі передати спір в Арбітраж натиснути кнопку в робочій області «ЗВЕРНУТИСЯ В АРБІТРАЖ» написавши всі свої зауваження та навести аргументи на свою користь.